Coneix-nos

Aquesta associació neix sense ánim de lucre amb la final d’aglutinar i d’impulsar les diferents manifestacions artístiques. Té com a objectiu oferir als diferents artistes la possibilitat de disposar d’un local social on poder realitzar tota mena d’actes i activitats vinculades amb el món de l’Art.

Es planteja també com a motor que serveixi per fomentar l’intercanvi d’experiéncies entre diferents pobles i cultures mostrant a través de conferéncies, xerrades, classes i altres activitats la riquesa que genera el coneixement artístic. Es tracta doncs que cada artista, cada persona que tingui interés i il.lusió per divulgar, comentar, mostrar i compartir les seves creacions trobi en aquest espai el marc per poder realitzar-ho.

L’associació es funda a l’abril del 2011 en concomitancia amb l’organizació de l’exposició de la Galeria Beaskoa «15 Empremtes de Dona».

Encara que a la seva fundació hi hagin participat només dones l’associació no es planteja en cap moment excloure a cap artista per raons de génere sinó tot el contrari, ja que el que pretén és aglutinar produccions artístiques sense fer cap mena de distinció. L’associació ha fet partícips d’aquest projecte a les 15 pintores que conformen l’exposició oferint-lis la possibilitat de ser sócies fundadores i de donar els primers passos per tirar endavant amb les seves idees i propostes de possibles activitats per dur a terme en aquest local social.